Eesti parim teenindaja töötab Swedbankis

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teele Adamson.
Teele Adamson. Foto: Erakogu.

Eesti parimaks teenindajaks 2014 tunnistati Kuressaare neiu Teele Adamson, kes töötab Swedbankis erakliendikonsultandina.

Teise koha sai Eesti Meremuuseumi külastusjuht Kaire Hunt Tallinnast, kolmanda koha sai Tartu neiu Julija Kulakovskaja, kes töötab Elionis vanemkonsultandina.

Žüriiliige ja möödunud aasta parim teenindaja Tairi Leis sõnas, et temale oli juba peale esimest situatsiooni lahendit selge, kes on selle aasta võitja. «Tegemist on teenindajaga, kelle klient ma tahaksin olla.»

Teele trumpidena tõi ta välja temast kiirgava positiivsuse, särava isiksuse, armsa oleku ja tohutu siiruse.

Kaire Hunt eristus aga oma elukogemuse ja kindlameelsusega. Tema lahendustes paistis silma leidlikkus, rahulik meel ja selge teadmine, mida järgmisena teha.

Julija Kulakovskaja puhul võlus žüriid tema empaatiavõime ja soov klienti tõeliselt aidata. Plussidena toodi välja veel tema lugupidav ja loomulik olek ning temast õhkuv soojus.

Eesti parimat teenindajat valiti tänavu Hea Teeninduse Kuu raames üheteistkümnendat korda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles