Kuidas hommikuhelveste tootjad kliente püüavad

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hommikuhelbed.
Hommikuhelbed. Foto: SCANPIX

Hommikuhelveste karpidel olevad elukad vaatavad sageli otsa just seetõttu, et võita nii väikeste kui suurte klientide usaldusväärsust.

New Yorgi osariigis asuva Cornelli ülikooli teadlased paljastasid hiljutises uuringus, et tarbijad usaldavad 16 protsenti enam seda hommikuhelveste brändi, kes on karbile pannud silmsidet hoidva karakteri, olgu selleks siis jänes või mõni muu tegelane, vahendab Medical Daily.

«Kui sa oled lapsevanem ja ei taha lapsele helbeid osta, siis väldi neid vahekäike, kus need müügil on,» ütles Cornelli ülikooli teadlane Brian Wansink.

«Kui sa turundudad hommikuhelbed, siis kasuta klientide usalduse võitmiseks karpidel karaktereid, mis vaatavad kliendile otse silma sisse.»

Uuring hõlmas 65 hommikuhelveste brändi 10-st erinevast toidukauplusest New Yorgis ja Connecticutis.

86 erinevast karakterist oli 57 disainitud nõnda, et nende pilk oli laste tähelepanu püüdmiseks suunatud natuke allapoole. Täiskasvanutele mõeldud hommikuhelveste karpidel olid tegelaste pilgud suunatud kas pisut ülespoole või otse kliendi suunas.

Toidupoodides on paljuski mõeldud sellele, kuidas inimesi rohkem ostma panna. Näiteks leiti, et laste hommikuhelbed asusid poeriiulitel madalamal, täiskasvanute omad aga kõrgemal.

Uuringusse kaasati ka tudengeid, kes hindasid erinevate brändide usaldusväärsust. Tulemustest selgus, et brändi usaldusväärsus kasvas 16 protsenti hommikuhelveste karbi puhul, mille peale joonistatud tegelasel oli ostjaga silmside.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles