Maxima teenindajate palka aitasid tõsta tuhanded kliendid

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Enne Comarketit oli hindamissüsteem mitu aastat kasutusel Maxima poodides.
Enne Comarketit oli hindamissüsteem mitu aastat kasutusel Maxima poodides. Foto: Valgamaalane

Maxima kauplusteketi kliendid kasutavad üha aktiivsemalt kassades olevat tagasisidesüsteemi – märtsis, hea teeninduse kuul, hindasid kliendid teeninduskvaliteeti rekordilisel 400 000 korral, mis on eelmise aasta samast kuust ligi 1,5 korda enam.

Maxima kaupluste tagasiside aparaatidel on kolm nuppu – roheline, kollane ja punane. Rohelisele nupule vajutus kõneleb heast teenindusest, kollasele nupule vajutades annab ostja teada pikast järjekorrast ning punasele nupule vajutus kõneleb ebarahuldavast teenindusest.
 
«Tagasisidesüsteem toimib meie kauplustes üheltpoolt nii töötajate motivatsioonisüsteemina kui ka abinõuna teeninduskvaliteedi tõstmisel,» ütles Erilaid. «Väga positiivne on, et ebameeldivast teenindusest märku andvate inimeste arv on pidevalt vähenemas ning märtsikuus oli selliseid nupuvajutusi kokku vaid 1500 ehk 0,4 protsenti kõigist vajutustest.»
 
Kokku 2300 korda ehk 0,6 protsendi vajutustega anti märku liigpikast järjekorrast. «99% nupule vajutanud klientidest olid aga teenindusega rahul ning aitasid seda väljendades kaasa teenindajate premeerimisele,» lausus Erilaid.

Erilaidi kinnitusel analüüsitakse jaeketi kõikides kauplustes pidevalt ka negatiivse tagasisidega seonduvat ja ettevõte kasutab seda infot töötajate täiendkoolituse planeerimisel. 

Maxima käivitas tagasisideprojekti «Töötan naeratades» pilootprojekti neli aastat tagasi, tänaseks on tagasisideaparaadid kõikides Maxima kauplustes. Eelmise aasta jooksul kasutasid kliendid tagasisideaparaate kokku üle kolme miljoni korra.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles