Reisihuvilised jooksevad välkkampaaniate peale tormi

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Miamis asuv Loewsi hotell.
Miamis asuv Loewsi hotell. Foto: AP

Reisibüroo Estraveli teatel on tänavu kevadel müüki paisatud USA odavad lennupiletid klientide seas väga populaarsed - soodsad piletid viivad Ameerika Ühendriikidesse reisima üle tuhande inimese.

Estraveli lennupiletite ja reisikindlustuse müügidirektori Mauri Saarendi sõnul on kliendid sooduskampaaniatest väga mõjutatavad. «Näiteks soodsaid USA lennupileteid oleme müünud pea viis aastat ja see on massiliselt kasvatanud eestlaste USAsse reisimist,» lisas ta.
 
Saarendi sõnul on tänavu toimunud mitu sooduskampaaniat, mis peamiselt põhjustatud lennufirmade vahelise konkurentsi suurenemisest. «Näiteks USA kampaaniate põhjuseks on konkurentsi tihenemine Skandinaavia lennuturul ja seal opereerivate lennufirmade Norwegiani, Lufthansa, Air Canada, British Airwaysi, Finnairi ja United Airlinesi omavaheline hinnasõda,» selgitas Saarend.
 
Lühiajaliselt tasuvad tema sõnul sellised välkkampaaniad end lennufirmadele ära, kuid üks hetk hakatakse taas hindu tõstma, sest ülisoodsate piletite müügist ei ole ükski lennufirma pikemas perspektiivis huvitatud.

Eestlaste populaarseimateks reisisihtkohtadeks USAs on Miami, Los Angeles, San Francisco ja New York. Sooduspakkumise perioodil ostetud lennupilet USAsse algas näiteks Estravelis 379 eurost.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles