Kas ostja peab kaalutavate puuviljade hinna ise meelde jätma?

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Puuviljad poes.
Puuviljad poes. Foto: Mati Hiis / Õhtuleht

Avalikes foorumites on aeg-ajalt ikka jutuks olnud, et kassapidajad ei tunne müüdavat kaupa. Hiljuti rääkis aga ühes foorumis oma halvast kogemusest ostja, kes on tihti pidanud Selveris kokku puutuma müüjatega, kes ei tunne puuvilju ja käitunud seejuures veel ebaviisakalt.

Foorumis teema algatanud ostja sõnul juhtub seda Selverites pidevalt. Ta kirjeldas, et kassas on temalt mitmeid kordi küsitud, mis õuntega tegu on ja kui palju need maksavad. Viimasel korral olevat kassapidaja sedasama küsinud, kuid ebaviisakalt. Kuna ostja ladus korvi palju puu- ja juurvilju, siis ta ei olnud meelde jätnud, mis sordi ja hinnaga need õunad on.

Lisaks olevat kassapidaja veel mitmelt kolleegilt seda kõva häälega küsinud enne, kui puuviljad ära kaalus. Kõik see oli ostja jaoks ebameeldiv ning nüüd ta ei mõista, kas peabki kõik puu- ja juurviljade andmed enne ostmist meelde jätma.

Mitmed foorumi külastajad soovitasid kasutada iseteeninduskassasid, kus saab kõik puu- ja juurviljad ise kenasti ära kaaluda.

Mõned tunnistasid, et nad vaatavad küll hindu, kuid täpne number sageli meelde ei jää, ning teenindaja peaks ikka erinevatel sortidel ise vahet tegema. Ent mõni ei saa jällegi aru, kuidas peaks kassapidaja kõik sordid meelde jätma.

Selveri avalike suhete juhi Annika Vilu sõnul peavad kassapidajad tundma puu- ja juurvilju. Kui kassapidaja toodet ei tunne, siis võib ta selle kohta kolleegi käest küsida, aga kindlasti ei tohiks see Vilu sõnul olla valjuhäälne ning kliente häiriv. 

Iseteenindusega kaupluses on puuviljaosakonnas ka kaalud, millega võib soovi korral oma tooted ära kaaluda ning triipkoodi peale panna, ent Vilu kinnitusel pole see kindlasti kliendi kohustus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles