I klassi pileti ostnud rongireisija pidi seisma

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elroni rong.
Elroni rong. Foto: Liis Treimann

Pühapäeva õhtul ülekoormatud Viljandi-Tallinna rongis I klassi pileti ostnud naine pidi piletimüügi segaduse tõttu ikkagi püsti seisma.

«Peale tulime Viljandist ja sihtpunktiks oli Kohila. Imestasin, et rong on vaid kolme vaguniga. Ometi pühapäev, viimane rong, pühad... No mis seal ikka,» kirjutas Ene, kes koos lapsega soovis sõita Kohilasse.

Nad istusid esimesse klassi, eeldades, et sellel on eelised - näiteks rohkem õhku. Varsti tuli piletimüüja ja teatas, et kohad 1, 2, 5, 17 ja 21 on broneeritud. Nende kohad olid 7 ja 8. Kõik oli hea kuni Lelleni, kus tuli peale pere kahe lapsega. «Ema oli väga närvis, räuskas minu ja minu lapse peale, et kaduge minema, need kohad on meil broneeritud. Mul ei olnud muud teha kui lihtsalt hämmeldunult püsti tõusta ja oma lapsega ülejäänud teekond püstiseistes veeta,» rääkis naine. Ta toonitas, et lapsele 1 klassi vagunis soodushinda piletile ei ole. «Ehk siis ma maksin 15€ selle eest, et pool teed püsti seista,» on ta nördinud. Naine on otsustanud esitada kaebuse ja nõuda pool piletiraha tagasi.

Elroni turundusjuhi Norbert Kaareste sõnul on nad aasta algusest Lelle-Pärnu rongides müünud I klassis istekohti tavaklassi hinnaga, eesmärgiga pakkuda laiale hulgale reisijatest võimalus soodustingimustel sõitmist I klassis.

Aprillikuu I pooles valmis meil veebimüügiarendus, mille tulemusena on võimalus I klassi piletit ostes valida endale ka meelepärane istekoht. «Antud arenduse käiku andmisel tekkinud süsteemiseadistuse eripära tõttu müüdi Pärnu liinile ka I klassi pileteid,» selgitas ta.

Kaareste kinnitusel on seadistust on korrigeeritud ning Lelle-Pärnu liinil on jätkunud senine soodustuste kord I klassis.

«Vabandame antud juhtumil tekkinud eksituse pärast ning palume kliendil võimalusel pöörduda meie poole juhtunu osas,» sõnas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles