Pakiautomaat veab tarkvara rikke tõttu kliente ninapidi

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Post24 automaat.
Post24 automaat. Foto: Marko Saarm / Sakala

Tarkvaravea tõttu võttis Rapla Post24 automaat küll raha, aga pakki vastu ei andnud. Paki viis kliendile järgmisel päeval kuller.

Ühel Rapla elanikul on olnud mitmeid probleeme Raplas Maxima poe juures oleva Eesti Posti pakiautomaadiga, kirjutab Nädaline. Vahel pole töötanud ekraan või on tulnud vastus, et pangakaart on kehtetu, ometi poes on saanud sellega just maksta. Silti samas juures pole, et automaat ei tööta.

Umbes kümme päeva tagasi oli juhtum, kus inimesel õnnestus teha küll makse, kuid pakki kätte ei saanud. Ekraanile tuli teade, et tehing on tehtud. Pangakontot vaadates selgus, et rahasumma oli broneeritud.

Eesti Posti andmeil on Rapla automaat üks paremaid.
 

Pikemalt loe ajalehest Nädaline.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles