Mida Prisma kliendid kella kolmeni öösel ostsid?

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Annelinna Prisma.
Annelinna Prisma. Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

16. mail Tartu Prismades toimunud ostuööl soetati kõiksugu tooteid, alates toidukaupadest ja lõpetades remonditarvikutega.

16. mail toimus Tartu kahes Prismas ostuöö, mis algas südaööl ja kestis kolm tundi. «Kliendid olid rõõmsad ning melu oli kauplustes küllaga terve lahtioleku aja jooksul,» ütles AS Prisma Peremarket kommunikatsioonijuht Silver Säga, kelle sõnul käis kauplustest selle aja jooksul läbi mitu tuhat klienti.

Ostuööl soetati rohkelt toidukaupa, tarbekauba müügihittideks kujunesid Säga sõnul aga televiisorid, jalgrattad, batuudid, autorehvid ja aiamööbel. Allahindlusprotsent oli ostuöö ajal kõikidele kaupadele -33%, v.a tubaka- ja infopunktitooted.

Seni on Prisma korraldanud ostuööd vaid Tartus, kus on niiviisi tähistatud kaupluste sünnipäevi. «Küsisime varakevadel klientide käest, kuidas nad tahaksid Annelinna Prisma teist sünnipäeva tähistada ning küsitlusest selgus, et kliendid sooviksid ostuööd või kontserti Annelinna Prismas. Otsustasime seekord, et tuleb nii ostuöö kui ka kontsert,» selgitas Säga.

Nii lahutaski ostuööliste meelt ansambel Apelsin.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles