Pettunud Selveri klient tassis kogu kauba poodi tagasi

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selveri kauplus.
Selveri kauplus. Foto: Mati Hiis / Õhtuleht

Pidevalt Pirita Selveris käinud Anne rõõmustas, kui lõpuks ehitati tema naabrusesse Läänemere Selver. Rõõm uue kaupluse üle jäi aga üürikeseks, kuna sealsed kassapidajad on tema väitel mitu korda hinna valesti sisse löönud ja seda tema kahjuks.

Anne sõnul on ta üsna leplik inimene, kuid igal asjal on siiski piir. «Paljud inimesed ei jõua peale pikka tööpäeva jälgida, mille eest ja kui palju sisse kasseeritakse. Ka mina pole alati kontrollinud, kuid kahjuks eksitakse kauplustes ikka kliendi kahjuks,» rääkis ta.

Naise sõnul on ta saanud mitu korda petta. Kord ostis ta kolm kilo Poola õunu, kuid kassapidaja olevat sisse löönud Eesti õunte hinna, mis oli kõrgem. «Tassisin siis õunad taas poodi tagasi. Päeva jooksul lubati kaamerast vaadata ning öeldi, et tuleksin õhtul tagasi. Saingi õhtul vaheraha tagasi,» nentis ta.

Mõnda aega oli kõik hästi, kuid hiljuti sai ta jälle ebameeldiva üllatuse osaliseks. «Kodus tšekki vaadates selgus tõde. Ostsin ühe kilo lehttainast kampaaniahinnaga, kuid kassapidaja lõi sisse täishinna 3,19 eurot 2,49 euro asemel. Ka Poola õunte puhul lõi teenindaja sisse hoopis Jonagoldi õunte hinna, mis olid tunduvalt kallimad,» rääkis ta ning lisas, et ostis ka kampaaniahinnaga lõhe, mis oli riknenud, nagu hiljem selgus.

«Vedasin siis kogu kauba järgmisel päeval poodi tagasi. Taigna kohta öeldi, et kampaania oli juba eile läbi, unustati hind vahetada. Minu pika selgituse peale, et mina ei tea, millal kampaania lõpeb, tagastati mulle lõpuks vaheraha, kuid õunte eest kästi õhtul vaheraha järgi tulla, kuna sellega pole hetkel aega tegeleda,» lausus Anne.

Kui ta kodus lõhe valmistama hakkas, selgus aga, et see ei kõlbagi. «Võtsin kala külmikust, tegin koti lahti ning jube hais tuli vastu. Väljast oli kala värske moega, sest poeletil oli purustatud jää sees, aga seest olid kala kõhuäärtel tumedad plekid ja liha täitsa pude,» kirjeldas Anne, kes on mitukümmend aastat kokana töötanud. «Sellist asja näen esimest korda, et sellist kala üldse letile panna julgetakse.»

Kala viis ta poodi tagasi ning selle eest anti ka kohe raha tagasi. Samuti sai ta tagasi õunte eest rohkem makstud raha. «Ei tea, mis selles kaupluses toimub,» märkis Anne. «Minu päev oli rikutud.»

Pirita Selverit ta kiidab - seal olevat kõik tasemel.

Selveri avalike suhete juhi Annika Vilu sõnul on nad kliendi ees vabandanud ning kriitilised kohad tähelepanu alla võtnud. «Rohkem analoogset tagasisidet me saanud ei ole, aga ka ühekordsetest vigadest tuleb õppida,» ütles Vilu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles