Kaardiga makstes tuleb Balti jaama kassas teha imetrikke

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Balti jaama kassa.
Balti jaama kassa. Foto: Andres Haabu

Kassapidaja liigutab piletiostja näppe, et PIN-koodi sisestada – just sellisena kirjeldas üks rongireisija oma katsumusi Balti jaama kassas.

«Ostsin aasta alguses Go Raili Balti jaama kassast neli piletit Peterburgi ja tahtsin maksta pangakaardiga. Iseenesest asi toimib, aga «Kassapidaja luugi ja leti vahele on jäetud selline pilu, nii et minu käsi sealt sisse ei mahtunud ja PIN-koodi sisestada ei saanud,» kirjeldas oma katsumusi Tarbija24 lugeja, kes ostis aasta alguses Balti jaama kassast pileteid Peterburi rongile.

Ostja palve peale tõsta makseterminal luugi taha vastas kassapidaja karmi keeldumisega. Ainsaks lahenduseks oli PIN-koodi sisestamine kahe peale – kassapidaja tõstis terminali klaasi sees oleva pilu äärde ja ostja surus sõrmed pilust hädaga läbi. «Kuna ma kätt liigutada ei saanud, siis liigutas kassapidaja vastavalt minu poolt valitavale numbrile terminali nii, et minu näpp ja number oleks kohakuti. Sellist tsirkust ei unusta elu lõpuni,» kirjutas ta.

GoRaili pressiesindajale Kerst Gorstovile tuleb selline mure üllatusena. «Minu käsi mahub avast vabalt läbi nii kaarti kui PIN-koodi sisestama ning ka kaebusi pole seni meieni jõudnud,» tõdes ta. Gorstovi sõnul saab vajadusel terminali kõrged küljed eemaldada ning selle makse sooritamiseks kassa avast väljapoole tõsta. «Püsivalt ei hoita terminali väljapool kassa ala turvalisuse kaalutlustel - on esinenud juhtumeid, kus terminali proovitakse küljest rebida ning kaasa võtta,» selgitas ta. GoRaili kogemuse kohaselt umbes pooled maksetest sooritatakse kaardiga ning pooled sularahas.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles