Saku telereklaam tekitas terviseedendajates küsimusi

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Saku õlle ja päästeteenistuse turvakampaania edastasid vastukäivaid sõnumeid.
Saku õlle ja päästeteenistuse turvakampaania edastasid vastukäivaid sõnumeid. Foto: Tarbija24

Hiljuti teleekraanidel jooksund Saku Dlighti reklaam, kus märjukest tarvitati basseini ääres, jäi negatiivselt silma Tervise Arengu Instituudile (TAI).

Samaaegselt vee ääres alkoholi tarvitamist näidanud õllereklaamile käis ka päästeteenistuse kampaania «Kui võtad, siis võta kuivalt!», mis manitseb joobes inimesi suplemisest hoiduma.

Saku Õlletehas kommenteeris, et TAI-le silma jäänud telekampaania lõppes eile, kuid kui see oleks edasi käinud, oleksid nad seda muutnud.

«Nimelt tekkis meil konstruktiivses diskusioonis Tervise Arengu Instituudiga arusaam, et üks lõik selles reklaamis võib viidata vastutustundetule alkoholitarbimisele veekogu ligidal (antud kontekstis basseinis) ja mitte andmaks ebakorrektset signaali, oleks me selle lõigu välja võtnud,» märkis õlletehase turundusjuht Kadri Ärm Tarbija24`le saadetud e-kirjas.

Ärm lisas, et tekkinud diskussioon ja valmidus reageerida on tõestuseks sellele, et Saku võtab oma reklaami- ja turundustegevust ning selle tagajärgi äärmiselt tõsiselt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles