Kas tasuta sõidutunnid on reklaam?

Triin Ärm
, suvereporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Autokoole on erinevas hinnakategoorias.
Autokoole on erinevas hinnakategoorias. Foto: Panther Media/Scanpix

Autokoolide Liidu juhatuse esimehe Enn Saardi sõnul võivad e-Autokoolis pakutavad tasuta sõidutunnid pikendada sõiduõppija õppimise aega.  

E-Autokoolide juhataja Vladimir Tabujev rääkis, et sõitmaõppimise protsess kestab nende autokoolis tavaliselt neli kuni kuus kuud. „See ei ole kiire, aga on põhjalik,“ rääkis ta.

Tema sõnul reguleeritakse nende autokoolis õppesõitude aega elektrooniliselt. Keskmiselt käiakse õppesõidul kaks korda nädalas. "Kõigil õpilastel on võimalus sõita," rääkis ta. 

Ka Saardi sõnul on kaks-kolm korda nädalas hea, sest esimesel korral tuletatakse meelde varem õpitu ja teisel saadakse uusi teadmisi juurde.

Saardi sõnade kohaselt on tasuta õppesõidutunnid reklaam. Tabujev nii ei arva, kuid tunnistab, et pärast seda on natuke kliente juurde tulnud.

„Inimene peab õppima, mitte maksma!“ ütles Tabujev selgituseks, miks e-Autokool tasuta sõidutundidega tegelema asus. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles