Kartulikrõpsude müük kasvab MMi mängude päeval kuni 40 protsenti

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kartulikrõpsud.
Kartulikrõpsud. Foto: Tiina Kõrtsini / Õhtuleht

Jalgpalli maailmameistrivõistluste ajal on Maxima kaupluste külastajate seas märgatavalt suurenenud huvi MMil mängivate koondiste asukohamaast pärit toiduainete järele, eriti mõjutab mängupäev suupistete ja jookide müüki.

«Veerandfinaalmängude ajal, näiteks reede,l oli selgelt näha suuremat huvi Prantsusmaa ja Saksamaa veinide ning laupäeval omakorda Belgia ja Hollandi õllede suhtes,» lausus Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid.

Uudishimu Lõuna-Ameerika meeskondade vastu avaldub Erilaiu sõnul eksootilistes marinaadides lihatoodete nagu Rio ribi ja Amazonase grill-liha suurenenud müügis. «Kui suviselt on grilltoodete ja ka jookide müügis näha tuntavat hüpet ennekõike nädalavahetustel ja väga ilusate ilmade puhul, siis suurturniiri ajal järgib müük selgelt ka mängukalendrit, seda nädalapäevast ja ilmast sõltumata,» märkis Erilaid.

Teistest tootegruppidest, mida võib eeldatavalt siduda Brasiilias peetava suurturniiriga, tulevad müügistatistikaga seoses esile erinevad suupisted. Jookidest on karastusjookide ja lahja alkoholi kõrval tõusnud ka kohvi müük.

«Näiteks kartulikrõpsude müügi ligi 40-protsendilisel ja mitmesuguste pähklisegude müügi enam kui kahekordsel tõusul mängupäevadel on kindlasti otsene seos jalgpalli vaatamisega,» kommenteeris Erilaid. «Suurenenud kohvi müüki saame ilmselt selgitada asjaoluga, et mitmed tähtsad mängud peetakse Eesti aja järgi hilistel öötundidel.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles