Turundaja: miks peaksid noored sama asja eest rohkem maksma?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Solarise keskus meelitab noori külastajaid erinevate kontserditega.
Solarise keskus meelitab noori külastajaid erinevate kontserditega. Foto: Mati Hiis / Õhtuleht

Solarise turundusjuht Tanel Tatter põhjendab lastele eraldi kliendikaardi tegemist sellega, et noored on muutumas järjest varem iseseisvateks tarbijateks ja ei ole põhjust, miks nemad peaks maksma sama asja eest rohkem kui vanemad külastajad.

Tallinna kesklinnas asuv kaubanduskeskus Solaris hakkas esimesena Eestis väljastama 7- kuni 15-aastastele oma kliendikaarti.

«Usun, et see on uus suund kõigi ostukeskuste ja poekettide jaoks, sest ära ei võta see kelleltki midagi, aga noortele annab võimalusi juurde,» rääkis Solarise turundusjuht Tanel  Tatter.

Noortele mõeldud kliendikaardi väljastamiseks on vajali, et  lapsevanem või hooldaja täidaks avalduse Solarise kodulehel või keskuse infoletis. Kaarti omavatele noortele hakkavad kehtima lisaks tavapärasele viieprotsendilisele allahindlusele enamikes keskuse kauplustes ja toidukohtades ka spetsiaalsed noorte- ja sünnipäevapakkumised. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles