Kuidas meelitas supermarket ära visatud puuvilju ostma?

Triin Ärm
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Isuäratav välimus ei pruugi tagada puuvilja head maitset.
Isuäratav välimus ei pruugi tagada puuvilja head maitset. Foto: Panther Media / Scanpix

Prantsuse supermarketi kett Intermarché ostis puu-ja juurvilju, mille tarnijad tavaliselt minema viskavad, ja müüs neid ebahariliku välimuse tõttu tavahinnast odavamalt.

Ebahariliku välimusega puuvilju ostma meelitas pood odavamatest viljadest tehtud mahlaga, vahendas Marvelous. Jook maitses klientidele sama hästi kui kallimatest fruktidest ja juurikatest pressitud variant. 

Poe valitud strateegia oli edukas. Muidu äraviskamiseks mõeldud viljad müüdi kiiresti maha ning see aitas leevendada ka toidu raiskamist.

Maailmas visatakse aasta jooksul ära umbes 300 miljonit tonni toitu. Sealhulgas ka selliseid köögivilju, mille söömiseks ei anta isegi võimalust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles