Lays proovib turgu cappuccino-maitseliste krõpsudega

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Krõpsuostjad eelistavad tuntud maitseid.
Krõpsuostjad eelistavad tuntud maitseid. Foto: SCANPIX

Cappuccino-maitselised krõpsud võivad tunduda ebatavalised, kuid just see on üks maitsetest, mis pääses Frito-Lays korraldatud uute maitse konkursi finaali.

Frito-Lays korraldas uute maitsete konkursi, kus uut eksootilist maitset soovitanud osaleja võib võita miljon dollarit, kirjutab NBC News. Lisaks cappuccino`le jõudsid finaali ka Cheddari juustu- peekoni, mangosalsa ja wasabi-ingveri maitse. Nende maitsetega krõpsud jõuavad USAs müügile sel kuul ning parim selgub veebihääletuses, mis kestab 18. oktoobrini.

See konkurss näitab, kuidas Lays püüab käia kaasas uueneva maitsemaailmaga. Juuli lõpus tulevad müügile näiteks Korea-barbecue ja Tai magusa tšillikastme maitsega krõpsud. Kuid hoolimata etnilise maitsega krõpsude kasvavast populaarsusest on Laysi neli kõige populaarsemat maitset jäänud samaks: Original, Barbecue, Cheddar & Sour Cream ja Sour Cream & Onion.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles