Ostjat vihastas väsinud ilmega kapsapea

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kapsa vanus tekitas ostjas küsimusi.
Kapsa vanus tekitas ostjas küsimusi. Foto: Lugeja foto

Mitte enam esimeses värskuses kapsas tekitas tartlases küsimuse, kas Rimi petab oma kliente, müües neile vana saaki.

«Kapsa algne hind oli kas 45 või 49 senti, aga see oli maha tõmmatud ja asemele oli  kirjutatud, et värske kapsas soodushinnaga - 35 senti,» rääkis Tarbija24 toimetusse pöördunud Raul. Mehe sõnul nägi kapsas vana välja, selle juure küljes oli juba näha uusi juurealgeid. «Minu meelest ei näe see kohe kuidagi välja värske ehk sel aastal kasvanud peakapsana,» oli ta veendunud.

Ostja on veendunud, et tegu on eelmise aasta saagiga.
Ostja on veendunud, et tegu on eelmise aasta saagiga. Foto: Lugeja foto

 Mehe sõnul viis ta ühe kapsapea koju ja näitas seda oma emale. «Ta on põline maainimene ja ka tema kinnitas, et see ei saa olla värske kapsas,» rääkis mees. Mehe sõnul on see arusaamatu, kuidas üks pood võib niimoodi ostjaid eksitada.

«Täna soetatud kapsapea on kindlasti varajane kapsas,» kinnitas  Rimi Eesti Food kvaliteedijuhi Evelyn Tõnnop. Ta selgitas, et kõigis Säästumarketi kauplustes on alates juuni keskpaigast müügil Eesti päritolu varajane kapsas. Enne seda oli lettidel imporditud varajane kapsas.

Tõnnopi sõnul teeb Rimi oma puu-ja köögiviljalaos regulaarselt kvaliteedikontrolli. Lisaks kontrollivad lettidel olevate viljade kõlblikkust ka poetöötajad ja riknenud kaup korjatakse lettidelt ära.

«Rimi kauplustes kehtib kampaania «100% värskuse garantii» , kuid see ei  laiene Säästumarketi kauplustele,» rääkis Tõnnop. Ta kinnitas, et sellegipoolest on pood alati valmis kõikides oma kauplustes neilt ostetud ebakvaliteetse toote eest kliendile raha tagastama.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles