IKEA katsetab uut strateegiat

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hamburgi IKEA on esimene selle keti pood, mis asub kesklinnas jalakäijate tsoonis.
Hamburgi IKEA on esimene selle keti pood, mis asub kesklinnas jalakäijate tsoonis. Foto: Reuters/ScanPix

Saksamaal Hamburgi linnas avatud poe edust ajendatuna on IKEA otsustanud sama lähenemist rakendada ka koduturul Rootsis.

Hamburgi projekt oli mõeldud reklaamimaks autovaba, linlikku elustiili, mis erineb firma senisest lähenemisest - suured poed linnast väljas, kirjutab Local.

Hamburgi poe kohta selgunud tulemused olid üllatavad, 95 protsenti ostjatest saabus kas jala, rattaga või ühistransporti kasutades.

IKEA Saksamaa haru pressiesindaja sõnul ületas see nende ootusi, kuna eeldati, et pea pooled külastajatest tulevad autoga.

Just liiklusküsimus on olnud üks põhilisi probleeme Stockholmi äärelinna Slakthusområdetisse plaanitava poe puhul.

Nii kohalikud poliitikud kui ka elanikud on hoiatanud tihedama liiklusega kaasnevate probleemide eest.

IKEA Rootsi pressiesindaja Håkan Svedmani sõnul on ühistranspordi küsimus kohaliku linnavõimu lahendada. «Ma pakun, et metroopeatus võiks olla poe peauksest 100 meetri kaugusel,» rääkis ta. Kui see lahendus peaks käiku minema, siis usub Svedman, et inimesed jätavad IKEAsse tulles autod koju.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles