Lugeja küsib: kas eelmüügist ostetud pilet ei tagagi istekohta?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallina ja Pärnu vahel sõidavad küll mugavad bussid, kuid piletiga võib tekkida probleeme.
Tallina ja Pärnu vahel sõidavad küll mugavad bussid, kuid piletiga võib tekkida probleeme. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

«Minul oli 23. juulil üks natuke mõtlemapanev juhtum tulles bussiga Tallinnast Pärnusse. Ostsin mobiilist bussipileti 11.00 väljuvale Lux Express bussile Tallinn-Pärnu. Kuna elan lähedal Vana-Pääsküla peatusele, siis läksingi sinna bussi ootama. Muidugi buss peatus, kuid kui näitasin oma pileti ette, siis vaadati minu peale viltu, just kui mul puuduks õigus bussi peale saamiseks. Öeldi, et kohti pole ja ma oleks pidanud peale tulema bussijaamas,» kirjutab lugeja.

«Sellest tekkis ka küsimus, kas Eestis on tõesti bussifirmadel õigus müüa pileteid rohkem, kui on bussis kohti? Kas puudub ühtne süsteem, kust oleks selge, mitu kohta on müüdud ning mitu alles? Mina arvasin, et kui olen omale nii-öelda koha ostnud, siis see on mulle bussis ka olemas,» kirjutab ta.

 Vastab Lux Expressi turundusjuht Kristiina Mehik.

Vastava sisulist kirja ei ole kahjuks klient meile saatnud, seega ilma konkreetse väljumisajata või reisija nimeta, ei ole võimalik detaile kommenteerida. Teie poolt antud informatsiooni põhjal eeldan, et klient ostis pileti, millel oli märgitud lähtepeatuseks Tallinna Bussijaam, ning seetõttu ei olnud tal võimalik Vana-Pääskülast bussi peale minna. Vastavalt Lux Expressi piletimüügireeglitele on Lux Expressil õigus müüa pilet reisija istekohale, kui reisija ei jõudnud piletil märgitud peatusesse õigeks väljumisajaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles