Lugeja küsib: miks Prisma Swedbanki pangakaarti ei tunnista?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Prisma kassa.
Prisma kassa. Foto: Raigo Pajula

«Minu kodupood on Kristiine Prisma, kuid sisseoste ma seal teha ei saa, sest millegipärast ei tunnista poe kassasüsteem minu Swedbanki Pluss deebetkaarti. Mujal selliseid probleeme pole. Miks suurpood minu pangakaarti ei tunnista?» küsib lugeja.

Vastab Prisma Peremarketi turundusjuht Silver Säga.

Tõepoolest on ette tulnud juhtumeid, kus uuemate Swedbank'i pangakaartidega tasumine on ebaõnnestunud. Selle probleemi põhjuse otsimisega oleme tegelenud juba mõnda aega, kuid konkreetse seaduspära puudumisel ei ole me veel probleemi põhjusele päris jälile jõudnud.

Oleme mitmetes kassades välja vahetanud makseterminalid, kuid sellest ei ole alati abi olnud. Paljudel juhtudel on viga olnud ka pangakaardis ja uue kaardiga toimib kõik kenasti. Kui pangakaart ei tööta erinevates Prisma kassades, siis on suure tõenäosusega viga konkreetses pangakaardis ja saame soovitada pöörduda kaardi väljavahetamiseks panga poole.

Kui aga kaart ei tööta mõnes konkreetsetes Prisma kassas, kuid kõrvalkassas toimib, siis oleksime väga tänulikud selle info eest. Vabandame klientide ees ebamugavuste pärast ja loodame, et saame selle olukorra lähiajal lahendatud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles