Hot.ee saatus selgub aasta lõpus

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elioni logo.
Elioni logo. Foto: Elion

Kuigi uue suhtlusportaali suhtlus.ee välja tulekul lubas Elion, et Hot.ee kasutajate vähenedes pannakse see kinni, siis selle aasta sees seda ilmselt ei juhtu.

«Hot.ee keskkonnas loeb ka täna igakuiselt kirju ligi 300 000 kasutajat ja on üsna kindel, et käesoleva aasta jooksul Hot.ee kuhugi ei kao,» lubas Elioni avalike suhete juht Marek Unt. Ta lisas, et ettevõtte eesmärgiks on endiselt jõuda selleni, et kõik kasutajad moodsamasse Suhtlus.ee keskkonda üle koliksid. «Aga nagu ka kevadel lubasime, siis anname neile selleks aega,» rõhutas ta.

Elioni ja EMT suhtluskeskkond Suhtlus.ee, mis tulevikus peaks asendama eraklientidele mõeldud hot.ee keskkonda ja äriklientide veebipostkasti, ületas augusti algul 100 000 konto piiri.

«Kontode arv pole päris sama mis kasutajate arv - ühel kasutajal võib olla ka mitu kontot,» selgitas Elioni ja EMT ärisegmendi juht Tarmo Kärsna. «Küll aga kasvab iga nädalaga ka unikaalsete kasutajate arv ning sügisel valmistume keskkonda kutsuma senisest rohkem ärikliente.»

Suhtlus.ee on äri- ja eraklientidele mõeldud suhtluskeskkond. Uues portaalis on eraklientidel e-kirjade tarbeks hot.ee keskkonnaga võrreldes 100 korda rohkem ehk 1GB vaba ruumi. Elioni kodulehemajutuse ja e-posti klient saab aga luua piiramatu arvu postkaste. Suhtluskeskkond kannab jätkuvalt beeta-märki, mis viitab pidevale kasutajate tagasiside kogumisele ja selle põhjal tehtavale arendustööle. Keskkonda saab lisaks eesti keelele kasutada ka vene ja inglise keeles.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles