Selver loobus letisüsteemist

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selver.
Selver. Foto: Egert Kamenik

Kui algselt tuli Selveri  esimeses kodulähedase poe kontseptsiooniga kaupluses kaubad maksmiseks letile panna, siis nüüd on pood otsustanud sellest lahendusest loobuda.

«Meil on rõhk kiire teeninduse peale, neljast kassast üks on tavaline ja kolm kassat on letitagused,» tutvustas 2012 aasta lõpus uut poodi Selveri arendusjuht Agi Metsandi. Ta kinnitas, et tegu on täiesti uue lahendusega. Leti taga oli esimeses koduselveris  ka kange alkohol ja tubakas. Lahjemat alkoholi nagu õlut ja veini said ostjad ise valida.

Nüüdseks on esimeses koduselveris lettide asemel  kassad, nagu teisteski sama keti poodides. Ka on kadunud alkoholilett.

«Pääsküla Selver on väike, aga meie püsiklient ootab laia kaubavalikut,» põhjendas muudatusi Selveri pressiesindaja Annika Vilu. Kuna kauplus sai  kohalike elanike seas populaarseks ja suurte ostukorvide osakaal on suur, siis otsustas pood lindikassade kasuks.

Ka võimaldasid ümberkorraldused sortimenti laiendada ja ostlemist mugavamaks muuta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles