Laevapileti nutirakendus laieneb Apple’i platvormile

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Parvlaev Hiiumaa Rohuküla sadamas.
Parvlaev Hiiumaa Rohuküla sadamas. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Kui praegu saavad Saare- ja Hiiumaale sõitjad rakendust kasutada Android’i operatsioonisüsteemiga telefonides, siis lähipäevil lisandub ka Apple’i arendatava IOS-süsteemi rakendus.

Tuule Piletikeskus OÜ töötas augusti alguseks koostöös Väinamere Liinidega välja mobiilirakenduse «Tuulelaevad», mille kaudu saab mugavalt osta m-pileteid Kuivastu–Virtsu, Rohuküla–Heltermaa ja Triigi–Sõru laevaliinile, samuti vaadata sõiduplaane ja operatiivset infot laevaliikluse muudatustest, kirjutab Saarte Hääl.

Piletikeskuse arendusjuhi Ergo Oolupi sõnul on augusti algusest käivitunud testperiood, mil rakendust on alla laaditud ca 1500 korda, läinud edukalt.

Üks suuremaid uuendusi võrreldes veebist ostetud e-piletiga puudutab pileti kasutamist sadamas – kui e-pileti puhul tuleb sadamasse jõudes tõkkepuu avamiseks sisestada telefoni kuuekohaline number ja helistada, siis m-pileti puhul tuleb vaid valida nutiseadmel nupp «Värav 1» või «Värav 2». Mobiilis saab enne sadamasse jõudmist piletit soovi korral ka muuta ja lisada ise piletile täiendavaid reisijaid.

Eriti mugav on mobiilirakenduses piletit vormistada lepingulisel püsikliendil. Mobiilirakenduses kehtivad samad kasutajatunnused, mis Tuulelaevade veebiportaalis. Kui rakendusest pärast ostu mitte välja logida, on pileti ostmine eriti lihtne, sest rakendus jätab meelde osa eelmise ostu infot ja järgmisel korral pole enam vaja kõiki välju uuesti täita. Ja kui kliendikontol on piisavalt raha, säästab see igakordsest pangamaksest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles