Pood jättis eaka naise kliendikaardita

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Säästukaart.
Säästukaart. Foto: Margus Ansu

Eesti tarbijate keskühistult taotletud Säästukaart Plussi asjata oodanud 84-aastane kuressaarlane sai infoliinilt asja uurides teada, et on kaardi saamiseks liiga eakas.

Juulis, mil toimus kampaania, mille käigus sai Säästukaart Plussi taotleda tasuta, täitis ka Helju (nimi muudetud – toim) Rae Konsumis avalduse blanketi ja jäi vastust ootama, kirjutab Saarte Hääl. Kuna vastust ei tulnud ega tulnud, soovitasid Rae poe kassiirid Heljul helistada ETK klienditoe telefoninumbril 13 014.

«Helistasin eile (üleeile – toim) ja mulle öeldi, et kaardi taotlemisel kehtib vanusepiirang ning minu vanuses inimestele neid kaarte enam ei anta,» vahendas Helju talle räägitut.

Naist pani kuuldu imestama. «Kuidas on võimalik, et toidukaupade soodustused kehtivad ainult teatud vanuses ostjatele? See, et Eestis jaotatakse inimesed niimoodi klassidesse, on üle mõistuse.»

ETK turundusdirektor Andres Lember selgitas, et kuna Säästukaart Pluss on maksekaart, mis võib olla nii ettemaksekaart kui ka krediitkaart, siis seetõttu jälgitakse päris mitmeid asjaolusid, muu hulgas ka kliendi varasemat krediidikäitumist.

Saarte Hääle küsimusele, kas Heljule ei antud maksekaarti tema ea tõttu, vastas Lember: «Kaardi väljastamise tingimustes peaksid need taotlemise tingimused ilusti kirjas olema.»

Säästukaart Plussi tutvustaval internetileheküljel on tõepoolest kirjas nõudmised põhikaardi taotlejale. Taotleja vanusepiiriks on seal märgitud alates 21. eluaastast, ea ülempiiri kohta teavet aga ei leia. Taotleja minimaalne netosissetulek peab aga olema 150 eurot kuus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles