Veel üks pood laseb klientidel teenindajaid hinnata

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Enne Comarketit oli hindamissüsteem mitu aastat kasutusel Maxima poodides.
Enne Comarketit oli hindamissüsteem mitu aastat kasutusel Maxima poodides. Foto: Valgamaalane

Uutes Comarketi kauplustes kasutatakse teenindajate hindamissüsteemi, mis ei mõjuta küll töötajate palku, kuid annab juhtkonnale võimaluse mõõta teenindustaset.

Tähelepanelikud kliendid on Tallinnas Valdeku Comarketis näinud kassas puutetundlikke ekraane, millega saab kassapidajaid sarnaselt Maxima süsteemile hinnata kolmes kategoorias: punane, roheline ja kollane.

Comarketeid haldava ABC Supermarketsi müügivõrgudirektor Tiina-Mai Mahlapuu kinnitas, et Valdeku Comarketisse sai klienditeenindaja hindamissüsteem paigaldatud pärast renoveerimist märtsis 2014.

Mahlapuu sõnul on just uutesse Comarketitesse paigaldatud taolised hindamissüsteemid. «Kuna kõigis meie keti poodides ei ole veel antud süsteemi, siis kliendi hinnang palgasüsteemis ei kajastu. Antud süsteemiga me klienditeenindajat ei karista, analüüsime oma teenindustaset ja vastavalt tulemusele viime läbi teeninduskoolitusi oma inimestele,» selgitas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles