Lugeja küsib: miks Prisma kliente soodushindadega eksitab?

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hinnasiltide segadus Prismas.
Hinnasiltide segadus Prismas. Foto: Lugeja foto

«Mõtlesin juhtida tähelepanu kollastele hinnasiltidele, mida märkasin Mustika Prismas sel nädalal. Üldiselt olen aru saanud, et üleni kollane hinnasilt tähendab allahindlust. Nagu aga lisatud pildilt näha on, asub suure kollase sildi peal täpselt sama hind, mis tavahinnana näidatud. Mulle tundub, et see on eksitav,» kirjutab lugeja.

Vastab AS Prisma Peremarketi turundusjuht Silver Säga.

Ehkki seadus värvide kasutamist hinnasiltidel eraldi ei reguleeri, on praktikas välja kujunenud, et värviliste hinnasiltidega tuuakse muu kauba hulgast välja erinevate kampaania- või soodustoodete hindu. Lugeja poolt saadetud pildil olevad tooted on ühekordsed kampaaniatooted ning seetõttu on nad ka tähistatud kollaste hinnasiltidega. Enne, kui hakkasime ühekordseid kampaaniatooteid selliselt märgistama, uurisime ka Tarbijakaitseameti nägemust selles küsimuses. Tarbijakaitseameti seisukoht oli toona, et kollaste hinnasiltidega tohib lisaks soodustoodetele märgistada ka nii ühekordseks kampaaniaks ostetud kaupu kui ka täitsa uusi tooteid, mis sortimenti alles tulnud. Need valged sildid olid sinna tõenäoliselt sattunud inimliku eksituse läbi ja neid ei oleks pidanud seal üldse olema. Peale kampaaniaperioodi kaovad need tooted Prisma sortimendist ja tavahinda kui sellist nendel toodetel olemas ei ole. Vabandame kliendi ees selle segaduse pärast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles