Lugeja küsib: mis saab siis, kui esitan kogemata vale elektrinäidu?

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elektrinäit.
Elektrinäit. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

«Mis saab siis, kui ma esitan kogemata Eesti Energia kliendina Elektrilevile valed elektrinäidud ning summa arvel tuleb nõnda suur, et mul ei ole seda kuidagi võimalik maksta? Mida ma peaksin tegema?» küsib lugeja.

Vastab Elektrilevi kommunikatsioonispetsialist Joosep Raudsepp:

Sellistel puhkudel on tavaliselt kaks võimalust. Esiteks, kui klient maksab arve ning sisestab järgmisel kuul õige näidu, siis toimub tasaarveldus (enam makstud raha käsitletakse ettemaksuna). Teiseks, kui valesti esitatud näitude tõttu on arve liialt suur ning valmistab kliendile makseraskusi, siis tuleks pöörduda klienditeenindusse, kus on avalduse alusel võimalik tühistada valesid näitusi sisaldav arve. Inimliku apsaka pärast klient kindlasti oma rahast ilma ei jää.

Kõige kiiremat abi saavad kliendid taoliste küsimuste korral klienditeeninduse lühinumbrilt 1545.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles