Puhkajad otsisid tühistatud Egiptuse reiside tõttu abikätt tarbijakaitselt

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Egiptuse Sharm el-Sheikhi puhkusekuurort Punase mere ääres.
Egiptuse Sharm el-Sheikhi puhkusekuurort Punase mere ääres. Foto: AFP / Scanpix

Tarbijakaitseametile laekus seoses turismifirmade tühistatud Egiptuse reisidega tänavu kevadel 23 selgitustaotlust.

Tarbijakaitseameti avalike suhete spetsialist Kadri Paul selgitas, et seoses suurenenud julgeolekuohuga selle aasta kevadel Egiptuses ütlesid reisikorraldajad reisijate turvalisust silmas pidades reisilepingud üles. Ametile laekus selle teemaga seonduvalt 23 selgitustaotlust.

«Laekunud pöördumised olid seotud nii sooviga saada teavet oma õiguste kohta kui ka küsimustega selle kohta, et reisijad soovisid reisilepingud ise üles öelda,» lisas Paul. Tarbijakaebuste komisjoni poole pöördus üks tarbija.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles