Facebook käivitab uuel nädalal reklaamiplatvormi, mis hakkab koguma kasutajate kohta sotsiaalkanalist väljaspool asuvat informatsiooni.
Facebook astub kasutajate järel nuhkimises sammu edasi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tegemist on uue reklaamiplatvormiga Atlas, mis on suunatud turundajatele ja reklaamiandjatele, et nende reklaam jõuaks üha laiema sihtgrupini, vahendab onenameglobal.com Wall Street Journali uudist.
Atlas hakkab koguma kasutajate informatsiooni veebikülgede ja rakenduste kohta, mida nad kasutavad nutitelefonis.
Samuti aitab Atlas reklaamimüüjatel näha anonüümseid andmeid selle kohta, millised Facebooki kasutajad on reklaami näinud ja selle peale kuidagi reageerinud (näiteks seepeale teises seadmes ostu sooritanud) – seda nii Facebookis kui ka kolmandatel veebilehtedel ja rakendustes.