Samosti EMT-saaga sai üllatava jätku

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EMT esindus.
EMT esindus. Foto: Joosep Martinson / Õhtuleht

Poliitiku ja endise ajakirjaniku Anvar Samosti sekeldused EMTga said ootamatu pöörde, kui mees käis mobiilsidefirma esinduspoes ja palus oma telefonilt lukk maha võtta.

«Arvasin, et pole põhjust EMTst rohkem kirjutada. Eksisin, sest täna sain sellise klienditeeninduskogemuse osaliseks, et tahan jagada,» alustas Samost oma Facebooki kontole tehtud sissekandes.

«Nimelt läksin EMT Järve esindusse, eesmärgiga paluda telefonilt võrguluku mahavõtmist. Eile tuli nimelt teateid, et EMT on seda siiski vahel teinud ka enne nende poolt seatud 24 kuu möödumist. (Telefon oli kohe välja ostetud, mingeid järelmakse vms ei kasutanud),» kirjutab Samost.

EMT esinduses tuli Samosti sõnul seepeale «päris pikalt oodata», mis pole poliitiku sõnul küll ilmselt midagi erilist. «Järjekord jõudis minuni ning esitasin teenindajale oma soovi. Ta kontrollis telefoni IMEI koodi ja teatas, et ta ei saa lukku maha võtta. Palusin selle peale, et ta koostaks kirjaliku teate EMT nimel, et EMT keeldub võrguluku mahavõtmisest, et saaksin antud dokumendiga tarbijakaitseametisse pöörduda,» kirjeldas Samost vestlust teenindajaga.

«Soov tekitas segadust, teenindaja näitas mingeid vaateid EMT koduleheküljelt, mis kuidagi edasi ei aidanud ning siirdus pärast mõningat asjatut mõttevahetust umbes viieks minutiks taharuumi nõu pidama. Tagasi tulles printis ta välja mingi teksti - jällegi EMT koduleheküljelt, mil polnud minu palvega mingit seost,» mispeale küsis Samost, kes teenindajale nõu andis. Saanud vastuseks, et see oli esinduse juhataja, palus ta võimalust juhatajaga edasi rääkida.

«Kui juhataja mõne aja pärast ilmus, siis oli kaugelt näha, et tema tuju ei ole hea. Esimese asjana küsis ta, mida ma soovin. Selgitasin veel kord, et soovin telefoni vabastamist võrgulukust. Ei saa! Siis palusin, et tema kui EMT ametlik esindaja kirjutaks mulle kinnituse keeldumise kohta. Punased laigud juhataja näos laienesid väga kiiresti. Ei saa! Tema ei kirjuta selliseid kirju! Ja ta teatas ühe hingetõmbega (ning oluliselt kõrgendatud häälel), et ma pean lahkuma ning kui ma kohe ei lahku, siis ta «laseb mu ära viia!»,» kirjeldas Samost tuliseks kiskunud situatsiooni EMT poes.

«Siinkohal on oluline märkida, et olin kogu EMT esinduse külastuse aja väga viisakas ja kannatlik,» kinnitas Samost.

«Võtsin laua pealt oma telefoni ja ütlesin juhatajale, et ma olen sunnitud seda vestlust salvestama. Toon muutus kohe. Ei, ta ei ole ähvardanud mind ära viia. OK, mis mu soovist siis saab? Kas pean juhatuse poole pöörduma selle lihtsa kirja saamiseks? Kas teil on personaalne kliendihaldur? Ei tea küll, et oleks. Firmadel on. Olen eraisik. Siis saatke EMT üldmeilile avaldus! Kas täpsemalt ei saaks teada, kellele? Ei saa,» kirjutas Samost.

Postituse lõppu lisas poliitik, et peab kaaluma, kas tahab veel EMTga suhelda või läheb lihtsalt kellegi (täpsustamata - toim) juurde ja laseb võrguluku maha võtta.

EMT avalike suhete juht Kaja Sepp edastas ettevõtte vabandused Anvar Samostile. «Palume Anvar Samostilt siiralt vabandust, et esinduse teenindussituatsioonis selline ebameeldiv olukord tekkis.»

«Samas ei saa klienditeenindus tõepoolest võrgulukku ennetähtaegselt eemaldada ega EMT nimel ametlikke avaldusi väljastada, nii et antud juhul polnud kahjuks võimalik Samosti soovi kohapeal täita. Kindlasti oleks aga saanud antud selgitusi esitada ning pingeliseks kiskuvat olukorda lahendada oluliselt paremal moel,» selgitas Sepp.

«Palume Anvar Samostilt veel kord vabandust ja loomulikult korraldame ka soovitud ametliku kirja väljastamise, ilma et klient peaks selleks täiendavalt soovi avaldama,» lisas Sepp.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles