«Sooviksin teada inimeste kogemustest DirectMarketingiga. Sain neilt telefonikõne – olin nõus üht nende toodet proovima. Nüüdseks on kõnest möödas oma neli kuud, kuid toodet ei ole ma seni veel saanud. Sain vaid võlanõude, mis on saadetud minu kodusele aadressile, kuid minu nimi nõudel on valesti kirjutatud. Võtsin ühendust ka nende firmale inkassoteenust pakkuva ettevõttega, kes ajutiselt minule esitatud nõude ootele pani. Saatsin kirja ka DirektMarketingile, et ei ole nende lubatud kaupa saanud (vastava blanketiga, mille sai DirectMarketingilt). Nüüdseks on möödas üle kuu ja ma ei ole neilt mingit tagasisidet saanud. Kuidas selline asi võimalik on?» küsib Postimehe Tarbija toimetusele kirja saatnud lugeja.
Lugeja küsib: miks tülitab inkasso müstilise arvega?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Directmarketing OÜ klienditeenindus.
Kui selline asi on tõesti aset leidnud, siis on tegemist väga kahetsusväärse juhtumiga. Kui klient ei ole kaupa kätte saanud, siis mõistagi ei saa ega pea klient ka kauba eest tasuma. Reeglina saavad kõik probleemid ja pretensioonid lahenduse enne inkassofirmat. Kui mingil põhjusel on kliendini jõudnud inkassonõue nii, et klient pole kaupa saanudki, siis kindlasti ei pea klient selle nõude pärast muretsema ning asjaolude selgumisel nõue ka tühistatakse.