Mobiilihelinate pakkujate uus kavalus: võida kontserdipilet!

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Postimees.ee

Mobiilihelinate, -mängude ja taustapiltide pakkujad on asunud uusi kliente püüdma lisaks erinevatele testidele nüüd ka kontserdipiletite loosimisega.

Üheks värskeks näiteks on Eestis Natta kaubamärgi all tegutsev Portugali ettevõte Total Tim Servicos de Telecomunicacões Moveis e Afins, mis pakub iseuuneva perioodilise teenusega liitujatele võimalust võita pilet Tallinnas 3. augustil toimuvale Mika kontserdile.

Täpsemalt on vastaval veebilehel kirjas, et oma numbri sisestades saab kasutaja osaleda kampaanias, kus iga 75. liituja võidab automaatselt tasuta Mika kontserdipileti. Ühtlasi liitub kasutaja siis 50 krooni nädalas maksva teenusega, mis võimaldab iganädalaselt alla laadida 6 mobiilihelinat.

Tarbijakaitseameti pressiesindaja Kadri Kauksi sõnul saabub pärast veebilehel oma telefoninumbri sisestamist SMS koos koodiga, mis tuleb sisestada viidatud kohta veebilehel. Teenus muutub seega tasuliseks hetkest, mil saadud kood viidatud kohta sisestatakse.

«Samuti on esilehel kirjas ka teenuse tingimused ning all veel eraldi link, kust saab lugeda üldtingimusi. Ehk siis praegu tundub kõik korras olevat,» märkis Kauksi.

Küll aga on sama firma varem klientide teavitamise nõuete vastu eksinud - näiteks IQ-testiga ja surmatestiga perioodilise teenusega liituma meelitades oli kampaania korraldatud nõnda, et juba testitulemuste teadasaamiseks telefoninumbri sisestamisel liitus kasutaja tasulise teenuga.

Kadri Kauksi sõnul on Mika kontserdipiletite loosimisega sarnast kampaaniat hiljuti kasutanud ka üks teine mobiiliteenuste pakkuja - Aspiro Baltic AS.

«Tegemist oli IQ-testiga, mille kaudu sai ühtlasi võita ürituste pileteid. Seal oli probleemiks see, et reklaamiti, et IQ-test on tasuta ning seda ta ka oli, kuid piletite loosimises osalemiseks tuli juba perioodilise teenusega liituda,» selgitas Kauksi.

Erinevalt varasematest Natta testidest sai siin Kauksi sõnul IQ-testi tulemuse tasuta teada - see saabus SMSiga pärast numbri sisestamist -, kuid koos sellega tulnud koodi veebivormi sisestades liitus inimene juba tasulise teenusega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles