Vaata, milliseid brände osturallil jahitakse

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eile algas Tallinna ja Tartu Kaubamajas järjekordne osturalli.
Eile algas Tallinna ja Tartu Kaubamajas järjekordne osturalli. Foto: Sander Ilvest

Eile Tallinna ja Tartu kaubamajas alanud osturalli suured hitid on praegu Michael Korsi tooted ja seda nii naiste kingamaailmas kui ka naistemaailmas.

Lastemaailmas on suur nõudlus Lenne lasterõivaste ja Crocsi soojade saabaste järele. Kodumaailma hitid on Iittala ja Villeroy ning Bochi tooted. Meestemaailmas lähevad hästi kaubaks Lloydi ja Ecco jalatsid.

Ilumaalimas eelistatakse keha- ja juuksehooldustooteid. Toidumaailmast soetatakse aga rohkelt Kiievi kotlette, mida müüdi eile 5000, ning kaubamaja köögi graavilõhe.

Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostovi sõnul suuri üllatusi ei ole olnud. «Traditsiooniliselt hinnatakse nende kaubamärkide kaupa, mis tavapäraselt maksavad oluliselt rohkem,» märkis Ostov ja lisas, et selline tendents on nii Tallinnas kui Tartus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles