Uut iPhone'i ihaldades liitutakse teadmatusest sisuteenusega

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijad liituvad teadmatusest tasulise sisuteenusega.
Tarbijad liituvad teadmatusest tasulise sisuteenusega. Foto: fun2cell.net

Tarbijakaitseameti poole on viimasel ajal pöördunud mitmed tarbijad seoses veebilehega, kus võib jääda mulje, justkui saaks pelgalt küsimustele vastates osaleda uue iPhone 6 loosimises. Tegelikult liitutakse aga tasulise sisuteenusega.

Loosimises osalemiseks peab inimene peale küsimustele vastamist sisestama oma telefoninumbri. Seejärel tuleb lehele sisestada sõnumi teel saabunud kinnituskood, mida tehes aktiveerib ta aga automaatselt perioodilise sisuteenuse maksumusega 3,20 eurot nädalas.

Telefoninumbri sisestamise nõue ja viide võimalikule reaalsele võidule peaks inimeses tekitama küsimuse, kas nimetatud teenus on ikka tasuta. Kui tarbija on teenusega juba liitunud, kuid ei soovi edaspidi seda kasutada, siis tuleb selleks saata sõnum veebilehel märgitud numbrile.

Ameti andmetel on teenuse osutajaks Hong Kongis registreeritud ettevõte. Leheküljel on esitatud eesti keeles teenuse tingimused ja teenuse hind, samuti kaupleja andmed. Seega on ettevõte seadusest tulenevad nõuded täitnud.

Tarbijakaitseamet tuletab meelde, et enne oma andmete sisestamist mõnele kodulehele tuleb kindlasti tutvuda teenuse sisu ja tingimustega, et vältida hilisemaid probleeme.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles