Pood nõudis hinnasildist hoolimata rohkem raha

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maxima kummalised hinnamuutused.
Maxima kummalised hinnamuutused. Foto: Lugeja foto

Maximas sisseoste teinud naine avastas kassatšekki vaadates üllatusega, et pidi maksma kaks eurot rohkem, kui kauba hinnasildil kirjas. Poe kinnitusel oli arve õige, vaid hinnasilt oli eksituse tõttu vale.

«Ostsin teiste kaupade seas Maks&Mooritsa ahjuprae kukeseentega, mille karbil on kirjas netokaal 1,248, kilohind 4,99. Hind: 6,23 eurot,» kirjutas Tarbija24 poole pöördunud Anneli. Kassas tuli tal aga selle toote eest maksta 8,22 eurot.

 Ta pöördus selgituse saamiseks Tartu Raadi Maxima infoletti, kuna kauba müünud kassiiri enam ei olnud kassas. Infoleti töötaja väitis naise sõnul, et ju siis on tootel uus hind ehk kilohinnaks on tegelikult 6,23€/kg, aga see on jäänud märkimata. Seetõttu  tuligi tal maksta toote eest rohkem ja kõik on õige.

«Samas, isegi kui toode oleks olnud kallim ehk 6,23€ kg, oleks selle hinnaks pidanud olema 7,70 (6,23€/kgx1,248 toote kaal),» arutles naine. Ta toonitas, et tootele oli selgelt märgitud hind 6,23 eurot ja ei olnud viidet, et tegu oleks kilohinnaga. «Mind kui klienti on solvav selline ennastõigustav ja ülbe käitumine, kui tegelikult oli tootel vale hind, mida tõestavad ka lihtsad arvutused,» on ta nördinud. Ta lisas, et infoleti klienditeenindaja keeldus ennastõigustavalt tema probleemi lahendamast ja talt ebaõige arve alusel enam võetud rahasummat tagastamast.

Maxima pressiesindaja Erkki Erilaiu sõnul on kliendi antud kirjelduse põhjal ja kauplusejuhataja antud selgituste kohaselt tegemist kahetsusväärse inimliku eksitusega, kus tootele oli märgitud vale kilohind. Kassasüsteemis oli seevastu toote õige kilohind, 6,59 eurot, mis kajastus ka ostutšekil.

Sellise eksimuse puhul peab infotöötaja kliendile raha tagastama. «Vabandame kliendi ees, et seda ei tehtud. Tegime ka sellekohase märkuse kaupluse juhatajale ja palusime tal vastav info edasi anda ka oma kollektiivis,» lubas Erilaid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles