Lugejat liigutas lennufirma vastutulelik žest

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lennufirma Avies.
Lennufirma Avies. Foto: Ants Liigus

Postimehe Tarbija24 toimetusele saatis kirja lugeja, kes oli väga liigutatud lennufirma Aviesi tegutsemisest ärajäänud lennu järel.

«Pidin eile õhtul Aviesi lennuga Hiiumaalt Tallinna saama, aga kuna lennuk oli liiga kaua hoolduses, tuli Avies minu teada esimest korda hiidlastele vastu ja viis bussiga tasuta sadamasse,» kirjutas lugeja, kelle sõnul lubas lennufirma reisijatele veel ka praamipileti kompenseerida. Lennufirma tellitud buss toimetas inimesed ka Rohuküla sadamast pealinna.

Lisaks kostitas Avies reisijaid väikese nn taskurahaga. Nimelt said reisijad praami pealt 10 euro väärtuses süüa-juua osta, mille lennufirma lubas samuti kompenseerida.

AS Aviesi müügijuht Marko Pleiats märkis, et hetkel on tõepoolest Aviesi lennupargis periood, kus lennukihooldused võtavad oodatust kauem aega.

«Meie soov on klienti hoida ja võimalikult hästi teenindada. Tegemist on nähtavasti mitte sagedase lendajaga, kuna sellist korraldust kasutame juba pikemat aega. Asendustransporti oleme pakkunud ka ilmastiku tõttu ära jäänud reiside puhul, kuigi lennufirmal ei ole sellisel juhul selleks kohustust,» kommenteeris Pleiats.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles