Lugeja küsib: miks pank raiskab paberit?

Triin Ärm
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Arved võivad mõjutada tuju.
Arved võivad mõjutada tuju. Foto: Panther Media/Scanpix

«Tuttav jagas Facebookis pilti, kus oli paberkujul arve, mille SEB saatis talle, kui arvel oli 3-4 eurot miinust. Seal all kommenteerisid inimesed, et neile on saadetud paberil arve isegi paarkümne sendi pärast. Miks nii väikeste võlgnevuste pärast hakatakse paberit raiskama ja koju kirju saatma? Kas siis sellest e-maili teel ei võiks teada anda, nii väiksed summad ju,» uuris lugeja.

Vastab SEB kommunikatsioonijuht Evelin Allas.

Võlgnevuse tekkimise päeval edastame kliendile internetipanka (tasuta) teatise tekkinud võlgnevuse kohta. Kui kliendil on vormistatud meie juures Kiirteavitamise leping, siis saadame võlgnevus tekkimisel antud lepingu raames võlgnevusteatise kliendi poolt määratud e-posti aadressile. Kiirteavitamise lepingu sõlmimine on tasuta ja võlgnevusteatiste edastamine e-posti aadressile on ka tasuta.

Kui klient ei ole laenuvõlgnevust kolme päeva jooksul tasunud ja võlgnevuse summa on alates üks eurot, siis saadame kliendile tekkinud võlgnevuse kohta tasuta SMS-i.

Kui klient ei ole võlgnevust kuue päeva jooksul tasunud ja võlgnevuse summa on alates seitsmest eurost, siis saame kliendile seitsmendal võlgnevuse päeval võlgnevusteatise postiga, mille teenustasu on 1,28 eurot.

Võlgnevuse tekkimisel soovime alati kliendiga koostööd teha, et tekkinud võlgnevuse saaks esimesel võimalusel tasutud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles