Elroni seletuskiri: klienditeenindaja lahkus Lellest viimase taksoga

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elroni diiselrong.
Elroni diiselrong. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Kuigi Elron võttis reede õhtul hilinemise tõttu kasutusele ka tagavararongi, tellis reisijate sõidutamiseks nii bussi kui ka taksod, ööbisid kaks rongireisijat siiski Lelle jaamas.

«Reedese hilinemiste jada põhjustas reisi 213 (Tartu-Tallinn) teenindanud koosseisu voolumuunduri rike, mille tõttu ei saanud see enam Mustjõelt omal jõul edasi liikuda,» selgitas Elroni kommunikatsiooni juht Mai Vahtrik. Oodati ära järgmine Tallinna poole liikunud rong ning ühendatud koosseis sõitis tavapärasest aeglasemas tempos Tallinnasse.

«Et seesama rong pidi sõitma peale Tallinnasse jõudmist edasi Viljandisse reisina 043 (Tallinn-Viljandi), tuli liikluskorraldajatel leida siin kiire lahendus - depoost võeti kasutusele reservkoosseis,» selgitas Vahtrik.  Eelnevate hilinemiste tõttu viibis reisi 043 väljasõit üle poole tunni. «Kuna selle reisi hilinemine oli ette teada, otsustati Lelle-Pärnu reisi mitte nii pikalt kinni hoida ning toimetada ümberistujad Pärnu suunas bussiga, mis pidi väljuma kohe, kui rong Lellesse saabub,» rääkis Vahtrik.

Ta möönab, et Pärnu poole sõitnud ligi 40 reisijat pidid Lelles ootama, enne kui u 20:15 jõudis nendeni info. «Reisijate teenindamiseks tellitud bussiga juhtus Raplas traagiline õnnetus, mille osas oli nii bussifirma kui Elroni inimesed arusaadavatel põhjustel mõnda aega teadmatuses,» sõnas Vahtrik. Kuna uut bussi ei olnud seal piirkonnas kiiresti võimalik leida, tegid liikluskorraldajad otsuse, et kõige kiirem ja reisijate jaoks mugavam viis on nende sihtkohta toimetamine taksodega.

Osad Eidapere, Tori ja Pärnu reisijad palusid tuttavatel endile vastu tulla. «Tõepoolest, kaks inimest jäid Lellesse omal soovil ka ööseks – üks neist Lelle jaama seal töötava sugulase juurde ning üks mees, kes otsustas ise Lellesse jääda ja andis sellest ka klienditeenindajale selgelt teada,» ütles Elroni esindaja. Ta kinnitas, et ülejäänutele aitas klienditeenindaja taksod tellida ja kontrollis, et kõikide jaoks oli leitud lahendus sihtpunkti jõudmiseks, ja lahkus viimase taksoga Lellest 22:30.

Elron vabandab klientide ees, kes pidid reede õhtul pikalt sihtkohta jõudmist ootama. «Meie töötajad andsid küll endast parima, ent mõistame, et klientide kannatus pandi sellest hoolimata proovile. Palume neil, kelle reisid reede õhtul hilinesid, võtta Elroniga otse ühendust (info@elron.ee), et saaksime kompenseerida reisijate poolt tehtud lisakulutused ja hüvitada viivituse,» kinnitas Vahtrik.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles