Postimehe tarbijatoimetuse poole pöördus lugeja, kelle hinnangul on viimasel ajal toimunud kvaliteedimuutus Rimi pakendatavate piimatoodetega.
Lugeja küsib: mis toimub Rimi piimatoodetega?
«Kahel erineval päeval Rimist piima ostes pidin kodus tootes pettuma. Klaasi valades oli piim kuidagi tavalisest paksem ning maitse kummaline. Mõtlesin, et ehk oli ühe paki probleem, aga sama kordus ka järgmise ostukorra järgselt. Ostsin tol samal ajal (poolteist nädalat tagasi) ka Rimi keefirit ja ka selle maitse oli muutunud harjumuspärasest hapumaks. Võimalik, et see on juba kerge luul, aga ka Rimi hapukoor maitses siis kehvasti. Nüüd on piim aga jälle õige maitse ja vormiga. Miks see siis vahepeal n-ö alla käis? Või vahetas Rimi tootjat, kelle toodangut ta pakendab?» küsis Põhja-Rimis ostu sooritanud lugeja.
Vastab Rimi Eesti Food AS pressiesindaja Katrin Bats.
Sellise info põhjal on väga keeruline täpsemalt kommenteerida. Võin kinnitada, et Rimi omamärgi piimatoodete tootjaid me hiljuti muutnud pole. Need on endiselt Eesti päritolu tuntud piimatootjad.
Samuti ei saa nende toodete maitse olla muutunud kaupluse külmikurikke tõttu. Temperatuurikontrolli teostame külmikutes igapäevaselt vähemalt paar korda. Konkreetselt Põhja Rimis on viimaste temperatuurikontrollide tulemused olnud kõrvalekalleteta.
Vaatasime üle ka tagasiside ning me ei tuvastanud ühtegi teist sarnast kommentaari klientide poolt.
Seepärast oleks abiks, kui klient, kes sarnast kõrvalekallet märkab, annaks sellest kohe teada. Siis saame juba konkreetse juhtumi osas hankijalt aru pärida.
Lisaks on Rimis värskuse garantii, mis tähendab seda, et kliendil on igal juhul õigus saada raha tagasi, kui ta toote kvaliteediga rahul pole.