Ninapidi veetud reisijad saavad kohtu abil raha tagasi

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reisifirma vedas Hiiumaale sõita tahtnud kliente ninapidi.
Reisifirma vedas Hiiumaale sõita tahtnud kliente ninapidi. Foto: Teet Malsroos

Reisifirma Ramiro Travel OÜ peab kohtuvaidluse tulemusel tagastama klientidele reisiraha kogusummas 384 eurot.

Ramiro Travel korraldas ja müüs tarbijatele üksikuid reisiteenuseid ühepäevaste reisidena Hiiumaale ja Läti Livu veeparki, teatas tarbijakaitseamet. Kokkulepitud ajal reise ei toimunud ning ettevõtja ei tagastanud ka reiside eest tasutud raha.

Reisijad pöördusid abi saamiseks 2013. aasta suvel tarbijakaitseameti poole, viimane esitas Ramiro Travelile tarbijate võlanõuded. Ettevõtte juhatuse liige Andrei Gutnik nõustus nõuded rahuldama, kuid kokkulepitud ajaks reisiraha siiski ei tagastanud.

Tarbijad pöördusid seejärel tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole, kes tegi tarbijate suhtes positiivse otsuse, kuid Ramiro Travel ei täitnud ka seda. Seejärel kandis amet ettevõtte oma kodulehel olevasse musta nimekirja.

Samal ajal jätkas Ramiro Travel  tegevust juba meelelahutusvaldkonnas, korraldades Rakveres Maravilloso Circuse tsirkuseetenduse. See jäi aga korraldajast tingitud asjaoludel ära ja kliendid piletiraha tagasi ei saanud.

Ramiro Travel jätkas tegevust meelelahutusvaldkonnas ning jättis lepingu rikkumise korral endiselt tarbijate nõuded rahuldamata.

Olles kaalunud kõiki asjaolusid, pidas tarbijakaitseamet vajalikuks pöörduda tarbijate õiguste tagamiseks kohtusse. Viru maakohus rahuldas tänavu juunis ameti Ramiro Traveli vastu esitatud hagi täies ulatuses ja mõistis ettevõttelt võla katteks välja tarbijatele tasumata reisitasud. Kohtuotsus on praeguseks jõustunud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles