Eestlased olid e-ostlemise päeval eriti agarad

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Arvutikasutaja.
Arvutikasutaja. Foto: Arvo Meeks

10. novembril toimunud ametlikul e-ostlemise päeval ehk E-smaspäeval tehti Eesti e-poodides 24 tunni jooksul enam kui 137 300 euro eest oste.

2014. aasta E-smaspäeval osales ligikaudu 70 Eesti e-poodi, sh Cherry.ee, Bauhof, Hansapost, Apotheka jt.

22 osalenud e-poe seas tehtud küsitluse tulemusena selgus, et E-smaspäeval osalenud e-poodide käive oli kokku enam kui 137 000 eurot ning ligikaudu 10 protsenti ostudest tehti mobiilsete seadmetega – mobiiltelefonide ja tahvelarvutitega.

Märkimisväärne on ka see, et enamiku küsitluses osalenud e-poodide külastatavus suurenes enam kui 50 protsenti ning mõne kaupleja e-poe külastajate arv kasvas lausa 600 protsenti, mis näitab, et Eesti esimene e-ostlemise päev oli väga edukas.

Eesti E-kaubanduse Liidul on kindlasti plaanis E-smaspäeva korraldamisega jätkata ka järgnevatel aastatel. Järgmine ametlik e-ostlemise päev toimub 9. novembril 2015.

E-smaspäeva eesmärgiks pakkuda tarbijatele 24 tunni jooksul väga paljudes Eesti veebipoodides eriti häid pakkumisi ja seeläbi suurendada Eesti e-poodide tuntust. Inspiratsiooni E-smaspäeva korraldamiseks on saadud USAst ja Hiinast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles