Sports Directi klient sai petta

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sports Directi hinnasilt ja ostutšekk.
Sports Directi hinnasilt ja ostutšekk. Foto: Lugeja foto

Postimehe tarbijatoimetuse poole pöördus lugeja, kes sooritas Ülemiste keskuses vastavatud Sports Directi kaupluses ostu, mille hinnale lisandus kassas käibemaksu jagu tasu.

«Külastasin 22. novembril Ülemiste keskuses avatud Sports Directi poodi. Pärast ostutšekki uurimist avastasin ebameeldiva üllatuse. Nimelt on poes kaubal üks hind ja hiljem tšekil teine. Poes olevatel hinnasiltidel on hinnad ilma käibemaksuta. Kahjuks ei osanud ma ostu tehes seda ette näha ja soetasin kauba,» selgitas toimetusele oma ostust kinnitavad pildid saatnud lugeja Kaspar.

Ostust ajendatult küsib Kaspar, kas poed võivad kliente nii petta, et lisavad alles kassas 20-protsendilise käibemaksu.

Mõistagi pole see lubatud.

Antud situatsioonile kommentaari saamiseks pöördusime juba möödunud nädalal Sports Directi poole, kes seni meie korduvatele ülepärimistele ja kõnedele reageerinud pole.

Katsetasime lugeja vihje ka omal nahal järele ja soetasime poest kaks erineva tootegrupi toodet – treeningkindad hinnaga 13 eurot ja paki sokke 6,50 eest. Kassas küsiti nende eest täpselt sama hinda, mis toote hinnasildil.

Foto: Tarbija

Kas esinenud viga oli laiem ja seotud spordipoe n-ö sisseelamisajaga ning see jõuti nädalaga ära parandada või oli tegemist üksikjuhtumiga, me kahjuks teadaoleva info põhjal öelda ei saa. Eesti Sports Directi esindaja teemat kommenteerinud pole.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles