Lugeja küsib: miks Omniva kliente nöögib ja seejärel ignoreerib?

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Omniva.
Omniva. Foto: Jaanus Lensment / Postimees

Postimehe tarbijatoimetuse poole pöördus lugeja, kes uuris, miks avaldab Omniva oma veebikeskkonnas väidetavat valeinfot saadetise teekonna kohta.

«Miks avaldatakse ebakorrektne info saadetise teekonna jälgimise lehel? Lugu on selline, et ootasin üht pakki välismaalt, mille postiljon pidi mulle koju tooma. Jälgisin saadetise teekonna ka post.ee lehel. Olen lapsehoolduspuhkusel ning seoses lapse haigestumisega veetsime mitu päeva kodus (24h). Ning milline oli minu üllatus, kui avastasin, et vastavalt Eesti Posti andmetele just neil päevil teostati «üritus pakk minuni toimetada», kuid mind, väidetavalt, ei olnud kodus! Veelgi enam – saadetise jälgimise lehel oli lisaks kirjas, et teade paki kohta on pandud postkasti. Kuid see on järjekordselt vale, kuna kolme päeva jooksul teade minu postkasti ei jõudnudki. Sain teada oma pakist ainult tänu sellele, et ise seda tähelepanelikult jälgisin. Tahaks teada, miks Eesti Post kirjutab sellist ebakorrektset infot ning siis hiljem ignoreerib kliendi kirju ja lihtsalt ei vabanda? Kas tõesti monopolisti seisund annab süütusetu tunde ning klientidest ei peagi enam hoolima? Üritasin saada vastust oma küsimusele otse Eesti Postilt, kuid kahjuks siiamaani vastust pole saanud,» kirjutas lugeja Jelena.

Vastab Omniva kommunikatsioonijuht Erki Varma.

Erki Varma.
Erki Varma. Foto: Arvet Mägi

On väga tore, et inimesed oma saadetistel meie jälgimissüsteemi kaudu silma peal hoiavad. Kui saadetiste kättesaamisel esineb tõrkeid, tasub sellest meile alati teada anda – uurime põhjuseid ja anname endast parima, et muuta teenus kliendi jaoks võimalikult kiireks ja mugavaks. Sel konkreetsel juhtumil oli tegemist suuremõõdulise maksikirjaga, mis postkasti ei mahu ja mida me määrusemuudatusest tulenevalt alates tänavu 8. detsembrist enam kirjakandja kaudu ka ei väljasta. Inimliku eksituse (või liigse agaruse) tõttu suunati see aga juba enne kandekorra muutumist otse postkontorisse ja kirjakandja tegelikult pakki väljastada ei saanudki. Vabandame kliendi ees tekkinud segaduse pärast.

Määrusemuudatuse kohta saab lähemalt lugeda siit.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles