Uued märgistused toidupakendil võivad segadust tekitada

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uutele nõuetele vastav pakend.
Uutele nõuetele vastav pakend. Illustratsioon: Pm

Toidu märgistamise muudatused võivad tähelepanelikumaid tarbijaid esialgu segadusse ajada, kuid lõpuks on uued nõuded kehtestatud toodetele meie kõigi huvides, leiavad huvigrupid.

Pool aastat tagasi räägiti meedias, et uute nõuete kohaselt ei tohi toote esiküljel enam olla rasvaprotsenti välja toodud. «Kui letil on maitsestama jogurtid rasvasisaldusega 0,1 protsenti, 2 protsenti, 5 protsenti, 10 protsenti, siis info selle kohta oleks tarbija leidnud ainult tagaküljelt,» rääkis Maag Piimatööstuse turundusjuht Ruta Kallaspoolik. Pärast pikki arutelusid otsustati põllumajandusministeeriumis anda riigisiseselt erand. «Seega, Eestis võib monotoodetele, mis on valmistatud ainult piimast või koorest, jätta rasvaprotsendi esiküljele,» rääkis ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles