Pank andis telleritele uue nime

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Peeter Langovits / Postimees

Kuna Swedbank muudab oma senist pangakontorite kontseptsiooni, siis said ka tellerid uue ametinimetuse.

Alates 1. oktoobrist nimetas Swedbank tellerid ja nõustamiskeskuse konsultandid ümber kliendinõustajateks, teatas pank. See viitab asjaolule, et üle leti või telefonitsi kliente teenindavate inimeste roll on muutunud.

«Aina vähem tahetakse kontorites teha lihtsaid igapäevatoiminguid, küsimused on keerulisemad ja see seab sootuks uued nõudmised ka kontori töötajatele,» rääkis panga Tallinna regiooni juht Agnes Oidsalu. Ta lisas, et ka pank peab aina enam tegelema oma töötajaskonna harimise ning arendamisega, et klientide keerukamatele ootustele ja vajadustele vastata.

Swedbank on Tallinnas avanud kaks uue kontseptsiooniga pangakontorit ja Oidsalu sõnul keskenduvad kontori teenindajad uues kontoris eelkõige klientide nõustamisele.  «Ülemistes on sularaha automaatides, Magistralis hakkab sularaha olema kättesaadav nii automaatide vahendusel ja ka kontoris teatud töökohtadel. Nõnda korraldatud protsessid võimaldavad töötajatel keskenduda rohkem nõustamisele,» selgitas Oidsalu.

Swedbankil on hetkel 41 pangakontorit ja 473 pangaautomaati. Suvel avati seitse pangapunkti. Igapäevaselt sõidab Eestis ringi kaks pangabussi, mis peatuvad 52 kohas. Swedbanki kontorivõrgus ja nõustamiskeskuses töötab 633 nõustajat, kes panga kliente igapäevaselt teenindavad. Sularahatehingute osakaal kukub aastast aastasse, samuti väheneb juba aastaid kontoreid külastavate klientide hulk. Sel aastal on iga kuu keskmiselt 170 000 kontorikülastust, viis aastat tagasi oli see number üle 300 000.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles