Lugeja küsib: miks Tallink ühe otsa sõitjaid nöörib?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallink meelitab reisijaid kruiisidele neile õhtuti meelelahutusprogrammi pakkudes.
Tallink meelitab reisijaid kruiisidele neile õhtuti meelelahutusprogrammi pakkudes. Foto: Mati Hiis/Õhtuleht

«Kui tahad laevaga Rootsi sõita ehk üheotsapiletit, siis maksad 134 eurot, aga kui ostad kruiisi, siis 64 ehk poole vähem. Viimasel juhul nad eeldavad, et tuled tagasi. Küsisin piletimüüja käest, kas tuuakse vägisi või trahvitakse, kui ma tagasi ei tule, ja tüdruk vastas, et noh seda nad ei tee, aga viisakas oleks tagasi tulla. Mul tekkis küsimus, et miks on nii suur hinnavahe, sellel puudub ju igasugune loogika?» küsib lugeja.

Vastab Tallink Grupi turundus- ja müügidirektor Marina Jõgi.

Pakume hetkel tõepoolest Stockholmi-kruiise väga soodsa hinnaga. Põhjus on turunduslik: soovime ka talvisel madalhooajal kutsuda meie laevadega sõitma võimalikult palju kruiisituriste. Laevafirma jaoks on kruiis ja liinitransport oma olemuselt erinevad tooted, mida hinnastatakse erinevalt. Seetõttu võib tõesti ette tulla,  et kruiisid on liinireisist odavamad. Tallink peab küll oma laevadel viibivate reisijate üle ohutuse eesmärgil täpset arvestust, kuid hilinejate või reisile mitteilmujate osas sanktsioone me ei rakenda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles