Lugejad Mail.ee-st: venekeelsed reklaamid ja kustunud e-kirjad

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mail.ee logo.
Mail.ee logo. Foto: Mail.ee

Postimehe tarbijatoimetus tegi lugejatele üleskutse kirjutada oma kogemustest omanikku vahetanud ja seejärel oma teenust uuendanud Mail.ee kasutamisega.

Lugeja Pilleriin kirjutab, et on uues mail.ee-s pettunud. «Venekeelsed reklaamid jooksevad ekraanil ja inetu kujundus. Kindlasti kolin Gmaili üle,» lubas ta.

Lugeja MMM ei suhtu samuti uude lahendusse hästi. «Pooled ja mulle äärmiselt vajalikud kirjad on kadunud – arved, graafikud jne. Kurat, kas nii võib toimida üldse? Sellistest muutustest võiks ikka ette teada anda. Ja veel – mida ilmselt märkasid kõik kasutajad – miks seal üleval need venekeelsed reklaamid on?» küsib ka tema.

Vastuseks MMM-i kommentaarile on Mail.ee ja Inbox.lv meeskond vastuse kirjutanud, et kirjad, mis on saabunud pärast 23. detsembrit käesoleval aastal, jõuavad kasutajate postkasti viibimisega ning vastavad ülekandeprotsessid on hetkel töös.

Kasutaja Kirjutaja lisab seepeale, et millegipärast on kadunud kirjad ka kustutatud meilide kaustast. «Olen mõningaid kirju nimelt alles hoidnud, kuid nüüd on kõik läinud... Nördimust tekitav! Esialgu on kõik võõras. Küsitakse mitmeid asju, enne kui postkasti sisse saad,» lisab ta.

Lugeja Maali vend on nördinud, et uuel keskkonnal puudub eestikeelne kasutuseeskiri. «Nii palju siis kliendisõbralikkusest! Kuidas tädi Maali inglise keeles hakkama saab, ei huvita kedagi. Kui elementaarseid asju ei saa enam eesti keeles teha, näitab see uue omaniku ülbust ja hoolimatust,» kirjutas ta.

Ka Maali vend sai Mail.ee ja Inbox.lv meeskonnalt vastuse. «Abi ja küsimuste lehekülg eestikeelsena on praegu arendamises ning varsti ka kättesaadav. Täname kannatlikkuse eest,» seisis vastuses.

Tarmo kirjutab, et pärast mitmeaastast Mail.ee keskkonnas mailide kadumist ja selle kohta selgituste mitte saamist, kolis ta kogu täiega Gmaili. «Aasta kasutanud ja mailide liikumise kiirus ja kohale jõudmine on hoopis teine tase! Kui soovid, et mailid sinuni jõuaksid, siis minu soovitus on – lahkuge sellest keskkonnast,» soovitab Tarmo.

Lugejal Jota on samuti kiri kaduma läinud. «Samal ajal need kirjad, mis ma varem ära kustutasin, on alles. Normaalne!» kurdab ta.

Lugeja Eve kirjutab, et jäi jäädavalt kõigist oma kirjadest ilma. «Mul on Mail.ee telefoniga ühendatud – kui kustutan telefonist kirja ära, siis kustub see ka postkastist. Täna tuli mingil hetkel telefoni teade, et mul on üle kolmesaja uue kirja. Kuna järsku oli telefonis kõiki kirju topelt, mõtlesin, et telefon on omadega sassi läinud ja kustutasin need täna tulnud kirjad ära.  Mail.ee keskkonna müügist ja uuest omanikust lugesin alles hiljem ja läksin huvi pärast arvuti kaudu postkasti. Vastu vaatas teade «Selles kaustas ei ole sõnumeid». Ilma kirjadeta vast saan isegi hakkama, aga sellise teenusepakkujaga, kes absoluutselt millestki ei teavita, ei soovi enam küll koostööd teha. Gmailiaeg!» teatas Eve.

Mõned lugejad kirjutavad ka probleemidest sisselogimisega, millele saadi lahendus erinevaid teid pidi. Soovitusi jagati IT-süsteemides paremini orienteeruvate helgemate peade poolt, kuid tavakasutaja jaoks paistsid need õpetused liiga keerulisena.

Kasutaja ggg kirjutab ühe sellise õpetuse peale: «... jah, seleta seda näiteks pensionärist tavakasutajale, kes oskab vaid nime ja parooli sisestada, et oma kirjad läbi lugeda.»

Samas leitakse, et eelmine postkast võimaldas väga vähest hulka kirju säilitada, kuid nüüdne 20GB ruumimaht on igaljuhul atraktiivsem.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles