Lugeja küsib: millal Starmani Ajamasin probleemideta tööle hakkab?

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Starman.
Starman. Foto: Postimees.ee

Postimehe tarbijatoimetuse poole pöördus lugeja, kelle sõnul on Starmani Ajamasina teenus

«Olen teie ajamasina kasutaja 2013ndast aastast ja täna kaalun tõsiselt sellest loobumist. Eeldades, et süsteem peaks muutuma paremaks tundub see viimasel ajal aina hullemaks minevat. Interneti üle jätan hetkel nurisemata, selle kõikumisega olen juba harjunud ja mu Postimehe lugemist nii väga ei sega. Küll aga häirib mind väga «ajamasin», mis viimasel ajal jookseb rohkem kokku kui et normaalset kasutamist laseb. Küll on kadunud filmide lõpud ja siis jälle tagasi kerides jookseb masin kokku ja teeb iseenesest restarte, osasid saateid ei näita üldse ja seda ka mitte mitme päeva möödudes. Keegi ennast tehnikuks kutsuv isik helistas mulle mõni päev pärast mu kirja teie Facebooki lehel ja arvas, et ma ei peaks nii palju kerima. Lõpuks jõudis arvamusele, et võiks proovida digiboksi vahetust ja pakkus selleks kellaaegu keset lõunat või õhtul kell 9. Alternatiivina see kaenlasse võtta ja tulla teie esindusse mis asub «jumal-teab-kus». Selge on see, et sellised kellaajad ei ole normaalsed ja miks ma peaksin oma aega ja raha raiskama, et teie riket tulla korrastama ühte ainsasse esindusse asukohta, kuhu ma pole viimased 15 aastat sattunud? Äärmisel juhul võin tulla seda vahetama teie Akadeemia tee hoonesse, kuid seal ei pidavat teie asutust keegi esindama. Sooviksin väga teada, millal teie Ajamasin lõpuks stabiilseks saab ja kas mul on üldse mõtet seda oodata, iga kuu teile 35 eurot makstes teenuse eest mis viimased kolm kuud sõna otseses mõttes ei kutsu ennast närvide hoidmiseks käima panema? Ootama jäädes kellegi vastust kes oskaks mulle mõistliku lahendust teenuse töökindluse ja igakuise arveldamise hinna-kvaliteedi suhet arvestades välja pakkuda kui on huvi klienti hoida?» küsib lugeja.

Vastab Starmani kommunikatsioonijuht Kristi Reiland.

Ajamasin on üks ainulaadsemaid teenuseid maailmas nii kanalite arvult ehk 80 kanalit kui ka ajalimiidi osas ehk 8 päeva. See annab kliendile võimaluse vaadata kümneid tuhandeid saateid igal ajahetkel. Innovaatiliste lahenduste lapsehaigused ilmnevad vaid aja jooksul. Tänaseks oleme esinenud probleemid lahendanud ning teenus töötab stabiilselt. Küsimuse esitanud lugejaga võtame ühendust ja selgitame välja probleemide põhjuse ning kindlasti leiame lahenduse.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles