Lugeja küsib: miks McDonald’si uued tooted Eestisse ei jõua?

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
McDonald'si eine.
McDonald'si eine. Foto: SCANPIX

«Lugesin, et USA McDonald'si toidukohtades hakatakse müüma ka kolmekordset juustuburgerit. Miks ei võiks selline uuendus jõuda ka meile? Üleüldse katsetab McDonald’s uusi tooteid tihti USAs või kuskil mujal, aga meil tuleb harva midagi uut menüüsse. Mille järgi seda otsustatakse, mis asjad Eestisse jõuavad?» küsib lugeja.

Vastab McDonald'si Baltikumi turundusdirektor Marius Stonkus.

Võiksime kolmekordse juustuburgeri turule tuua, kui burgerisõbrad sellest huvitatud on. Igal riigil on võimalik otsustada ise, milliseid tooteid turule tuuakse, kuid toote valmistamine ja toorainevalik peavad võimaldama järgida McDonald’s ülirangeid kvaliteedieeskirju.

Meie lähtume oma menüüd kujundades esmalt sellest, mis meie külastajate maitsemeeltele meeldiv või huvitav oleks ja mille valmistamiseks me kvaliteedistandarditele vastavat toorainet piisavalt lähedalt osta saaksime. Aastatepikkune suhtlus siinsete külastajatega on andnud meile piisava kogemuse, et suudame juba aimata, mis meie külastajatele maitseb. Jälgime inspiratsiooni saamiseks ka teiste riikide McDonald’s restoranide kogemusi ning turgu laiemalt.

Kolmekordse juustuburgeri menüüsse toomine oleks võrdlemisi lihtne, sest kahekordne juustuburger on menüüs olemas ja kogu vajalik tooraine kolmekordse juustuburgeri valmistamiseks samuti. Nüüd oleks vaja veenduda selles, et külastajad burgerit ka menüüs näha sooviksid, mistõttu korraldame kas oma juhuvalikuga testrühma peal maitsmise või küsimegi laiemalt hulgalt inimestelt nende arvamust.

Hoiame oma toiduvalikul koguaeg silma peal ning oleme menüü osas ka paindlikud – kui mõni uuendus ei tööta ja uus burger või muu toode ei pälvi piisaval hulgal fänne, siis võtame selle menüüst välja, et teha ruumi uutele potentsiaalikatele toodetele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles