Alla poole tarbijatest on valmis keskkonnasäästliku pakendi eest rohkem maksma

Merike Teder
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pakendid
Pakendid Foto: Peeter Langovits.

Tarbijad eelistavad üha rohkem loodussõbralikke pakendeid ning on nõus nende eest ka rohkem maksma, selgus pakenditootja Stora Enso tehtud üleilmsest uuringust.

Värskelt avaldatud uuringust «Future of packaging for the Millennials» selgus, et uue põlvkonna tarbijatest neli viiest peab toote pakendit ostuotsuse tegemisel oluliseks. Neist 80 protsenti peab toodete keskkonnasäästlikku pakendamist väga oluliseks ning 44 protsenti on nõus maksma rohkem toodete eest, mis on pakendatud säästlikult. 

Uuringusse kuulunud teine sihtrühm ehk vanem põlvkond, kes on sündinud aastatel 1965—1977, peab säästlikku pakendamist ostuotsuse tegemisel vähem tähtsaks. Neist 71 protsenti pöörab tähelepanu toodete säästlikule pakendamisele ning 77 protsenti peab ostuotsuse tegemisel määravaks loodussõbralikku pakendamist. Mõlemad sihtrühmad — 79 protsenti — peab oluliseks, et keskkonnasäästlik pakend oleks märgistatud ka vastava ökomärgisega. 

Ühtlasi selgus uuringust, et 88 protsenti vastajatest peab kõige loodussõbralikumaks pakkematerjaliks kiudmaterjale, 74 protsenti mainis klaasi ning 37 protsenti metalli. 18 protsenti vastajatest peab ka plastikut keskkonnasäästlikuks pakkematerjaliks. 

Tarbijaküsitluses «Future of Packaging for the Millennials» osales vastajaid ühtekokku 28 riigist, valimisse kuulusid aastatel 1980—2000 (nn Y-põlvkond) ja 1965—1977 (nn X-põlvkond) sündinud. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles